Nadat wij je producten hebben verstuurd, sturen wij een verzendbevestiging met een Postnl barcode, waarmee je zelf op de website van PostNL je zending kunt tracken samen je postcode. Aansluitend ontvang je 's avonds een tracking link van PostNL. Door hierop te klikken kom je automatisch terecht op de pagina van PostNL, waar je het verloop van je bestelling kunt volgen. Zo weet je precies waar je pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.
Artikelen in deze sectie
- Volgens de track & trace is mijn bestelling bezorgd, maar ik heb deze niet in ontvangst genomen?
- Kan ik specifieke bezorgwensen doorgeven?
- Ik heb geen bestelbon ontvangen in mijn pakket.
- Mijn geleverde bestelling is niet compleet.
- Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
- Kan ik specifieke bezorgwensen doorgeven?
- Door wie wordt mijn pakket bezorgd?
- Hoe weet ik of mijn bestelling al is verzonden?
- Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat zijn de verzendkosten wanneer ik een bestelling plaats?