Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Klantenservice | Holland & Barrett Helpcenter
Français (Belgique) Winkels Terug naar de webshop
  1. Klantenservice | Holland & Barrett
  2. Voordeelkaart (voorheen Passie)
  3. Voordeelkaart (voorheen Passie)

Voordeelkaart (voorheen Passie)

  • Hoelang is mijn waardebon geldig?
  • Waar vind ik mijn Voordeelkaartnummer (voorheen Passie)?
  • Wat zijn de algemene voorwaarden van de Voordeelkaart (voorheen Passie)?
  • Wat doen jullie met mijn gegevens?
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
  • Hoe kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?
  • Wat als ik mijn Voordeelkaart (voorheen Passie) niet bij me heb? Kan ik dan evengoed punten sparen?
  • Voordeelkaart (voorheen Passie) verloren, gestolen of beschadigd?
  • Wat gebeurt er als ik mijn waardebon vergeet in te leveren?
  • Hoe kan ik mijn waardebon uitgeven?
  • Hoeveel waardebonnen kan ik ontvangen?
  • Kan ik een familielid toevoegen aan mijn Voordeelkaart?
  • Hoe koppel ik mijn bestaande Voordeelkaart (voorheen Passie) aan mijn online account?
  • Hoe activeer ik mijn Voordeelkaart?
  • Welke voordelen heb ik met de Voordeelkaart?
  • Hoe kan ik een Voordeelkaart aanvragen?

Mocht je een klacht hebben, dan kan je bellen naar +32 9 2822968 of mailen naar klantenservice@hollandandbarrett.com. Wij streven ernaar om klachten af te handelen binnen 14 dagen. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting dat hier toegankelijk is: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Klantenservice

  • Volg je pakket
  • Zoek een winkel
  • Mijn account

© 2021 Holland & Barrett N.V.
De Tuinen is een handelsnaam van Holland & Barrett N.V.