Vervelend dat het afronden van je bestelling niet lukt. Dit kan een aantal oorzaken hebben:
Winkelmandje:
Voorraad fout
Het product dat jij wilt bestellen is tijdelijk toch niet op voorraad. Dit wordt duidelijk in het winkelmandje weergegeven. Deze moet eerst verwijderd worden om verder te kunnen gaan.
Kortingscode
Soms wil het zijn dat de ingevuld kortingscode is niet juist is. Controleer en corrigeer deze of verwijder deze volledig.
Gebruik je de code van jouw waardebon, en wordt deze niet geaccepteerd? Log dan eerst in op jouw onlineaccount. Controleer of het nummer van jouw voordeelkaart aan het winkelmandje is toegevoegd, en voer opnieuw de code van jouw waardebon in.
Voor meer informatie over het gebruik van kortingscodes in het winkelmandje kun je terecht bij onze klantenservice. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.
Checkout:
Wachtwoord problemen
Weet je het wachtwoord van je onlineaccount (even) niet meer? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’. Volg hierna de beschreven stappen of plaats jouw bestelling als gast. Lukt dat niet kun je terecht bij onze klantenservice. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.
Loop je ergens tegenaan dat hier niet beschreven staat. Neem dan contact op met onze klantenservice . Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.